سمنان-مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت:کمیته امداد در شش ماهه اول سال جاری با ۲۱ میلیارد تومانی که از محل زکات مردم جمع آوری شده، بالغ بر ۱۲ هزار خدمت را به نیازمندان استان ارائه کرده است.

محمد حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: تمام مبالغی که در زمینه زکات در استان سمنان طی سال گذشته و جاری دریافت شده، بین خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار استان توزیع شده است که جا دارد از مردم متدین استان برای پرداخت زکات تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۶۰۰ خدمات از سوی کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند استان سمنان از این راه صورت گرفته است، افزود: ۲۱ میلیارد تومان ارزش ریالی خدمات صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این خدمات تنها در شش ماهه اول سال جاری صورت گرفته است، تاکید کرد: تمام مبالغ مورد نیاز این خدمات از محل جمع آوری زکات تأمین شده است.

ذوالفقاری ادامه داد: درمان، جهیزیه، بهسازی مسکن روستایی برای نیازمندان، کمک هزینه تحصیل مدرسه و دانشگاه و … در زمره محل‌های مصرف زکات پرداختی مردم طی شش ماهه اول سال جاری در استان سمنان بوده است.

وی با اشاره به پرداخت زکات در استان سمنان و استقبال مردم متدین این استان بیان کرد: مردم می‌توانند زکات خود را حتی به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه‌های الکترونیکی که در وبسایت کمیته امداد درج شده، پرداخت کنند.