گناوه- مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه از کمبود فضای آموزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: کمبودهای این بخش سبب شده برنامه‌های مرتبط با نظام تعلیم و تربیت به خوبی اجرا نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی صبح شنبه در جمع مردم گناوه ضمن اشاره به جمعیت بالای دانش‌آموزی و کمبود فضای آموزشی در گناوه گفت: ما ناگزیز هستیم، برخی کلاس‌های درس را بین ۳۵ تا ۴۰ نفر و حتی برخی موارد با تعدادی بیشتر از این برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی از اول مهرماه است، گفت: مدارس شهرستان گناوه نیز امسال فعالیت خود را با حضور بیش از هزار و ۶۰۰ معلم و ۲۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه آموزش و پرورش افزود: در سالی گذشت عملیات اجرایی چهار مدرسه و تعدادی سالن ورزشی درون مدرسه‌ای در شهرستان گناوه آغاز شد.

مردانی در ادامه افتتاح دبستان شهید کرمی روستای سربست و تعدادی چمن مصنوعی در مدارس شهرستان را از دیگر اقدامات دولت عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره به برخی کمبودها در زمینه وسایل سرمایشی و تجهیزات مورد نیاز مدارس بر همکاری و حمایت والدین و خیرین تاکید کرد.