ایلام-فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: وحدت رمز پیروزی نظام اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار صادق حسینی صبح روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر ایلام اظهار کرد: ما یک وجب از خاک را به دشمن نداده‌ایم.

وی افزود: دفاع مقدس انقلاب اسلامی الگوی مقاومت و ایثار و آمادگی که برای همه مظلومان و کسانی که می‌خواهند عدالت در جهان گسترش پیدا کند، است.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس ما در مقابل متجاوز، برهه‌ای زرین از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است که شجاعانه در برابر دشمن متجاوز دفاع کردیم و یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار نگرفت و این برگ زرین افتخار ملت شریف ایران اسلامی است که تنها و یکه در برابر متجاوز ایستادیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام تصریح کرد: رمز پیروزی نظام اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، وحدت کلمه، همبستگی ملی، مدیریت بی بدیل امام راحل، نبوغ فکری فرمانده هان، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و غلبه ایمان بر تجهیزات بوده است.

وی در ادامه افزود: امروز به برکت وجود و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمادگی نیروهای مسلح و برخورداری از نیروهای نخبه، آماده و آموزش دیده، در همه ابعاد آمادگی دفاع از کشور در برابر متجاوز وجود دارد و ایران اسلامی، مقتدرانه در عرصه جهانی قرار دارد.