قم- مراسم‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) از روز شنبه 31 شهریورماه تا جمعه 6 مهرماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم صبح هفتگی حرم حضرت معصومه در روز یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام اصغر آیتی، مراسم قبل از ظهر و قبل از مغرب با سخنرانی حجج الاسلام عباس بهزادی و محمدجواد کلاته برگزار و حجت الاسلام سید حسین آقامیری و رضا ایزدی بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخن و مداحی خواهند پرداخت.

برنامه‌های حرم مطهر در روز دوشنبه با برگزاری دعای عهد و مراسم قبل از ظهر حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام عباس زاهدی و مراسمات قبل از مغرب و بعد از مغرب و عشا با سخنرانی حجج الاسلام حسین جوشقانیان و احمد پناهیان و با مداحی حاج مهدی سلحشور همراه خواهد بود.

در روز سه‌شنبه حجج الاسلام روح الله یغماییان، سید مرتضی میر غفاری و سید حسین مؤمنی به ترتیب در مراسم‌های قبل از ظهر، قبل مغرب و شب سخنرانی خواهند کرد.

مراسم‌های حرم مطهر در روز چهارشنبه نیز با سخنرانی علی اصغر زهیری در مراسم صبحگاه سخنرانی روح الله یغماییان در مراسم قبل از ظهر روایتگری منصور حاتمی راد در مراسم قبل از مغرب و سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی با نوای جواد برزگر برگزار می‌شود.

حجج الاسلام سید موسی موسوی، مصطفی اخوی، محمد جواد محمدی گلپایگانی، علی کریمی تهرانی و ناصر رفیعی در روز پنجشنبه در مراسم‌های صبح، قبل از ظهر، بعد از نماز عصر، قبل از مغرب و شب سخنرانی خواهند کرد.

مراسم‌های روز جمعه این هفته حرم مطهر حضرت معصومه با سخنرانی حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد و مراسم دعای ندبه با نوای سید علی حسینی نژاد در صبح، مراسم قبل از ظهر با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی اخوی و با مداحی قاسم جباری نیک، مراسم قبل از مغرب و شب با سخنرانی حجج الاسلام پور سید آقایی و ناصر رفیعی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی حرم بانوی کرامت برگزار خواهد شد.