رادیو صبا به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در برنامه مستند «قهرمانان نمی‌میرند» به معرفی و شرح نحوه شهادت قهرمانان دفاع مقدس می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «قهرمانان نمی‌میرند» عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

انسیه شمس‌اللهی تهیه‌کننده این برنامه گفت: ویژه‌برنامه «قهرمانان نمی‌میرند» به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس از رادیو صبا تقدیم مخاطبان می‌شود. این برنامه در قالب مستند با نگاهی به زندگی و مبارزات و عملیات‌ها، اقدامات و نحوه شهادت برخی از قهرمانان دوران دفاع مقدس تهیه می‌شود. در این برنامه قصد داریم در طول هفته دفاع مقدس هفت نفر از شهدای دفاع مقدس را که نقش تاثیرگذاری در جنگ تحمیلی داشتند به مخاطبان معرفی کنیم و داستان شنیدنی نحوه شهادت این بزرگواران را برای آنها بازگو کنیم.

وی افزود: در این برنامه تلاش می‌کنیم اتقاقات و موقعیت شهادت این نام‌آوران را بازسازی کنیم و گزارشی لحظه به لحظه از زبان همرزمان این شهدا تقدیم مخاطبان کنیم.

حاج حسین بصیر، سید مجتبی هاشمی، سید محمدرضا دستواره، عباس بابایی، عباس کریمی، کاظم نجفی رستگار و ناصر کاظمی شهدایی هستند که قرار است در این برنامه به آنها پرداخته شود.

ویژه‌برنامه «قهرمانان نمی‌میرند» به تهیه‌کنندگی انسیه شمس‌اللهی از ۳۱ شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس هر روز ساعت ۱۱ در هفت قسمت از رادیو صبا پخش می‌شود.