اراک- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نظام جمهوری اسلامی اکنون در اوج اقتدار و صلابت، موتور پیشران جبهه مقاومت و تعیین کننده سرنوشت آینده جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی عمومهدی پیش از ظهر شنبه در آئین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: اکنون دشمن، شکست همه جانبه‌ای از نظام جمهوری اسلامی خورده است که در صدد رفع و جبران آن در منطقه است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی امروز در نهایت اقتدار، صلابت و افتخار به عنوان موتور پیشران جبهه مقاومت و تعیین کننده سرنوشت آینده جهان است و گام‌های مؤثری در راستای زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی (عج) برداشته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با سازماندهی نیروهای مقاومت در غرب آسیا، نقش آفرینی و اثربخشی ویژه‌ای در آسیا و جهان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نمایشگر صدور فرهنگ ناب انقلاب اسلامی به سراسر جهان است افزود: دفاع مقدس نمایشگر فرهنگ خودباوری،

ما می‌توانیم و روی پای خود ایستادن است و نمایشگر این است که ایستادگی در مقابل دشمن، جواب می‌دهد.
سردار عمو مهدی تاکید کرد: به برکت حضور نیروهای مؤمن مسلح در مجموعه‌های ارتش، فراجا، سپاه و بسیج در زمینه‌های مختلف در جهت اعتلا و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با اقتدار گام‌های بلندی برداشته می‌شود.

دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ افتخارات ملت ایران

فرمانده ارشد ارتش در استان مرکزی نیز اظهار کرد: شبهه‌ای که در بین جوانان وجود دارد، این است که چرا سالروز آغاز تجاوز به کشور ما گرامیداشت دارد و برای پاسخ به این شبهه، کلامی زیباتر از کلام مقام معظم رهبری نیافتم.

امیر سرتیپ دوم عباس کاظمیان افزود: رهبر انقلاب می‌فرمایند که آغاز جنگ یعنی شروع افتخارات این ملت، تهاجم دشمن، دفاع مقدس، شعله‌ور شدن آتش خیانت استکبار و بروز شجاعت همه اقشار برای ایستادگی در مقابل استکبار، پس این مایه مباهات و افتخار است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ افتخارات مردم شد گفت: نقاط و سرزمین‌های استراتژیکی را در زمان قاجار و پهلوی از دست دادیم اما در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک خود را از دست ندادیم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی افزود: این باعث افتخار ماست که برادران و دوستان ما با نثار جان خود، مقاومت کردند و اجاره ندادند حتی یک وجب از خاک ما به تاراج برود.