گرگان- استاندار گلستان در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: گفتمان و دستاوردهای جبهه مقاومت برگرفته از آموزه‌های دفاع مقدس ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه صبح امروز در آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح گلستان گفت: هشت سال دفاع مقدس در ابتدایی‌ترین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مهم برای نمایش خودباوری و ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و تجاوز به جهانیان بود.

وی افزود: ملت ایران وحدت و یکپارچگی دینی، قومیتی و ملی خود را در جنگ نابرابر هشت ساله به رخ جهانیان کشیدند که نشان از داشتن وجه اشتراکات فراوانی با یکدیگر است.

استاندار گلستان ادامه داد: روحیه ایثار و از خودگذشتگی های جوانان نسل دوم و سوم انقلاب نشان از پرورش تفکر توکل به نصرت الهی و ایستادگی در برابر ظلم است که بخشی از آن در مدافعین حرم و بخش دیگر در نخبگان علمی ما ظهور پیدا کرد.

زنگانه با محکومیت دوباره جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان و فلسطین اشغالی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس ما در برابر متجاوزان جهانی، زمینه ایجاد گفتمان جبهه مقاومت برای آزادسازی کشور اسلامی فلسطین و بازگشت اقتدار مسلمانان به دنیا شد.

وی ادامه داد: سردار عزیزما شهید سلیمانی نیز بر همین تفکر رمزهای مقاومت را به کشورهای مسلمان آموخت و به درستی مقام معظم رهبری در فرمایشاتی این راه را مکتب سلیمانی برشمردند، چرا که منجر به بیداری اسلامی در منطقه و جهان خواهد شد.

استاندار گلستان در پایان توصیه‌ای هم برای هم‌پیمانان رژیم غاصب اسرائیل داشت و گفت: به تمامی دولت‌هایی که آشکار و پنهان از جنایت‌های جنگی و نسل کشی‌های صهیونیست‌ها حمایت‌های گوناگون دارند هشدار می‌دهیم که همانگونه که عاقبت شما نیز قطعاً همانند این رژیم خواهد بود.