کاشان- رییس مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان گفت: توسعه ناوگان اورژانس ۱۱۵ یکی از مهمترین نیازهای زیرساختی نظام سلامت کاشان است.

مهرداد فرزندی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تبریک سالروز تأسیس اورژانس اظهار داشت: پرسنل شاغل در این بخش از جمله نیروهای زحمت‌کش بخش سلامت هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ناوگان اورژانس کاشان فرسوده شده است، ابراز داشت: به دلیل ضرورت برای حضور به موقع آمبولانس در موقع حوادث و همچنین بر بالین بیماران لازم است این موضوع بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان با اشاره به اینکه از خیرین می‌خواهیم در این موضوع ورود پیدا کنند، تصریح کرد: تعمیر و اورهال کردن آمبولانس و خرید آمبولانس جدید بدون پرداخت حق ورودی و هزینه گمرکی از جمله درخواست سیستم سلامت برای اورژانس است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای زیرساختی نظام سلامت کاشان توسعه ناوگان اورژانس ۱۱۵ است، گفت: در حال حاضر نیاز فوری به خریداری چند دستگاه آمبولانس، تعمیر اساسی آمبولانس‌های موجود است.

فرزندی پور با بیان اینکه اورژانس پیشانی نظام سلامت است، افزود: از این رو توسعه زیرساختی در این زمینه ضروری است.

وی با بیان اینکه چرخه خدمات ناوگان اورژانس کاشان بی وقفه و شبانه روزی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر نیاز به افزایش تعداد آمبولانس و همچنین نیروی انسانی است.