مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری به مناسبت ولادت پیامبر اکرم «ص»، امام صادق «ع» و هفته وحدت، پیامی صادر کرد.

متن پیام استاندار خراسان رضوی به شرح ذیل است؛

«وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» ربیع‌الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است. مشام هستی، معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم «صلی الله علیه وآله وسلم» و تمامی لحظات این ماه پر فیض، مزیّن به کرامت، اخلاقیات و انسانیت این وجود مقدس و بی‌نظیر تاریخ است.

از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی «ص» لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است که توجه به آن موجب شکوفایی و سرافرازی مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد و بی شک راه عزت و سعادت مسلمانان در گرو همدلی، داشتن بینش و بصیرت و همچنین شناخت هرچه عمیق‌تر به معارف دین و سیره نورانی ائمه اطهار علیهم‌السلام است. ایام مبارک هفته وحدت، یادآور چنین عظمت‌هایی است، یادآور وجود بی‌همتای رسولی مهربان و امامی که بنیانگذار مکتب تداوم‌بخش راه آن آخرین رسول الهی است.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی «صلی الله علیه وآله وسلم» و سلاله مطهرش امام جعفر صادق «علیه السلام» به مردم ولایتمدار خراسان رضوی، ملت غیور ایران اسلامی و تمامی مسلمانان جهان از درگاه خداوند متعال، سلامتی و سعادت روز افزون یکایک عزیزان را در پناه اسلام و قرآن مسئلت می‌نمایم.

امیدوارم برادران و خواهران اهل تشیع و تسنن همچون هشه با نهایت وفاق و همدلی در سایه تعالیم دین مبین اسلام، در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته و شاهد سربلندی روزافزون دین مبین اسلام در تمامی گستره گیتی باشیم.