تهران استاندار تهران با صدور پیامی اظهار کرد: غیورمردی های دفاع مقدس درسی به دشمن داد، که فکر تجاوز به سرزمین عزیزمان را برای همیشه از فکر خود خارج کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا فخاری استاندار تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است.

«به نام خدا

هشت سال دفاع مقدس، یادآور برترین جلوه رشادت، شهادت، ایثارگری و جانبازی فرزندان غیور ملت بزرگ ایران، در برابر دشمن خبیث و متجاوز بعثی است.

دفاع مقدس، جلوه گاه پرشکوه‌ترین ایستادگی در برابر کفر و استکبار است که در تداوم انقلاب اسلامی و در سایه رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و با جانفشانی و از خودگذشتگی فرزندان برومند این مرزوبوم، پرچم آزادگی به اهتراز درآمد و به جهانیان ثابت کرد، این ملت غیور هرگز در برابر زورگویی‌ها و تجاوزها سر خم نخواهد کرد.

قهرمانان غیور ایران اسلامی در سالیان دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری «الگوهای بی‌زوال برای همه ما و نسل‌های پس از ما هستند» و درسی به دشمن دادند، که فکر تجاوز به سرزمین عزیزمان را برای همیشه از فکر خود خارج کند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان تهران، به ویژه یادگاران روزهای حماسه و ایثار اعم از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا، این مناسبت الهی را تبریک و تهنیت گفته و سرافرازی همیشگی میهن عزیز اسلامی را از درگاه الهی مسالت می‌کنم.

علیرضا فخاری

استاندار تهران»