خرم‌آباد- سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد هم در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور به محرومیت کامل هواداران این تیم واکنش نشان داد و گفت: تماشاگران ما یکی از نجیب‌ترین تماشاگران ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی خیبر خرم آباد و تراکتور تبریز در سخنانی با اشاره به بازی مقابل تیم خوب، ریشه دار و با اصالت تراکتور اظهار داشت: همان طور که قبلاً صحبت کرده بودیم هر بازی با همه وجود و توانمان می‌جنگیم و تمام تلاشمان این است که همین مسیر را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: یک جاهایی زورمان می‌رسد و یک جاهایی ممکن است توانمان اجازه ندهد اما این خاطرجمعی را به هواداران می‌دهیم که مجموعه بازیکنان خیبر با تمام وجود ضمن احترام به همه حریفانمان بازی می‌کنند.

در چهار بازی گذشته نشان دادیم به لحاظ فوتبالی پا پس نمی‌کشیم

مهاجری یادآور شد: در چهار بازی گذشته نشان دادیم شاید یک جاهایی نتیجه را واگذار کنیم اما به لحاظ فوتبالی پا پس نمی‌کشیم و فوتبالمان یک فوتبال هجومی، رو به جلو و کم اشتباه بوده است، البته باید یک تعادلی بین دفاع و حمله به وجود بیاوریم که غافلگیر نشویم.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد افزود: متأسفانه هفته گذشته روی یک لحظه غفلت گل خوردیم ولی در آن شرایط سخت اهواز و تیم خوب فولاد توانستیم به بازی برگردیم. هرچند شرایط این را داشتیم سه امتیاز بگیریم ولی فولاد هم یک جاهایی ما را توانست تحت فشار قرار دهد و زیبایی فوتبال به همین است.

مدیریت باشگاه کارش را در حوزه فرهنگی انجام داده است

مهاجری در مورد محرومیت هواداران خیبر خرم آباد هم گفت: من از سال گذشته آمدم و می‌خواهم در مورد تغییرات صحبت کنم. چقدر راحت خیلی چیزها نادیده گرفته می‌شود؛ روزی که در خیبر کارمان را شروع کردیم شاید از هر ۱۰ نفر شاید دو نفر درگیر خیبر بود، آرام آرام این تعداد زیاد شد و الان دارید لمس می‌کنید در جامعه از هر ۱۰ نفر هشت و ۹ نفر ذهنشان درگیر خیبر است.

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه کارش را در حوزه فرهنگی دارد انجام می‌دهد، هدفمان از برگزاری لیگ این نیست که یک تیم ببرد و قهرمان شود، در کنار آن اهداف دیگری داریم. یک جو خوبی در شهر راه افتاده است.

آیا ۱۲ هزار نفر بطری داخل زمین پرتاب کردند؟

مهاجری با بیان اینکه بابت اتفاق رخ داده در فصل گذشته ما را جریمه مالی کردند و درصدی از تماشاگران هم محروم شدیم، بیان کرد: الان ما را ۱۰۰ درصد محروم کردند. ما از کمیته انضباطی یا استیناف یا هر نهادی می‌خواهیم که حداقل به جوانب کار نگاه کنند و در نظر بگیرند. ما ظرفیت ۱۰ تا ۱۲ هزار تماشاگر داریم، آیا این ۱۲ هزار نفر بطری داخل زمین پرتاب کردند؟ چند نفر بودند. شما که دوربین چهره نگاری دارید این تماشاگرها را از آمدن به ورزشگاه مدتی تعلیق کنید نه اینکه یک جو بزرگ هواداری را محروم کنید، مردم این شهر به ورزشگاه می‌آیند و علاقمند شدند و پیگیر هستند.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد با اشاره به بازی‌های گذشته در ورزشگاه تختی خرم‌آباد افزود: دو تیم پرطرفدار و با رزومه سپاهان و ذوب آهن به خرم آباد آمدند و راضی بودند. چه مشکلی پیش آمد؟ بنده در خیلی از جاهای ایران کار کردم و معتقدم که تماشاگران ما یکی از نجیب‌ترین تماشاگران ایران هستند.

در حق مردم و تماشاگران اجحاف نشود

مهاجری توضیح داد: همانطور که مدیر رسانه‌ای تیم گفتند شاید یک جاهایی هوادار ما تجربه این روزها را نداشته باشد ولی ما باید به تماشاگران کمک کنیم تا روزهایی را ببینیم که بدون مشکل با توان ۱۰۰ درصدی از ظرفیت‌مان استفاده کنیم و در حق مردم و تماشاگران اجحاف نشود. یکی از مباحث مورد تاکید آقای عبدی به عنوان مالک باشگاه بحث هواداری است. مردم به لحاظ روانی و روحی و ذهنی درگیر مشکلات اقتصادی هستند و باید طوری عمل کنیم لااقل اینجا بتوانیم کمک کنیم. این خواهشی است که از متولیان دارم. قضیه محرومیت خیلی راحت اتفاق می‌افتد ولی قطعاً تبعات زیادی داد. با این کار نه اینجا نه جای دیگر مشکلات از بین نمی‌رود و باید کار فرهنگی کنیم.