شهردار تهران همزمان با بازگشایی مدارس در شرکت کنترل ترافیک حضور یافت و وضعیت ترافیکی پایتخت با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف پایش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار تهران همزمان با بازگشایی مدارس در شرکت کنترل ترافیک حضور یافت.

همچنین قیومی فرماندار تهران، موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مدیران عامل مترو، اتوبوس و تاکسیرانی تهران نیز در این جلسه حضور دارند.

مهدی گلشنی معاون حمل و نقل شهرداری تهران در این جلسه در مورد ایمن سازی مدارس با بیان اینکه ۳۹۴ مدرسه تا شعاع ۲۰۰ متری مدارس ایمن سازی شده است، گفت: ۶ جرثقیل سنگین برای روان سازی ترافیک در معابر مستقر کردیم و در بحث ارتقا کیفیت حمل و نقل عمومی نیز ۲۱۰۰ اتوبوس امروز فعال می‌شوند و در خطوط منتهی به مدارس و دانشگاه‌ها نیز اتوبوس ویژه مستقر شده است.

شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در این جلسه اعلام کرد: گشت مشترک پلیس راهور و تاکسیرانی راه اندازی شده و ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار بوده است.

وی افزود: بدون صلاحیت راننده و ایمنی خودرو امکان فعالیت سرویس مدرسه نیست.

مالکی در مورد وضعیت سرویس مدارس نیز با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰۰ خودرو در سامانه سپند ثبت نام کرده و ۲۰۰۰ راننده تأیید صلاحیت شده‌اند، اظهار کرد: برای ۶۰۰۰ دانش آموز از طریق سامانه سپند تخصیص سرویس مدرسه شد.

مهدی علیزاده، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز بیان داشت: از امروز ۲۱۰۰ اتوبوس در تهران آماده خدمت رسانی به مردم است.

محمدی نژاد مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه مترو به مدت یک هفته برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است، اظهار کرد: پله برقی و آسانسورها آماده خدمات رسانی هستند.

محمدی نژاد با بیان اینکه سر فاصله حرکت قطارها به صورت پیک حضور مسافران در نظر گرفته شده است، گفت: ۱۴۲ رام قطار امروز در مدار خدمت رسانی است.