رییس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر دکتر عباس موسوی، در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را به اعضای دانشگاه صنعتی شریف تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف

آغاز ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید، فرصتی دوباره است تا در موسم بازگشایی دانشگاه‌ها، بار دیگر با تجدید همت اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف و بهره‌مندی از همه‌ توان و با تلاشی خالصانه، گام‌هایی موثر برای ارتقای علمی دانشگاه و عمل به وظیفه اصلی این نهاد مقدس برداریم.

بهار علم و دانش، برای ما اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف فرصت بزرگی‌ است تا همانند گذشته، در کنار هم، برای برقراری نشاط و پویایی در علم‌آموزی و موفقیت آینده‌سازان این مرز و بوم و ارتقای علمی و فناوری بیش از پیش دانشگاه تلاش کرده و با توجه به آرمان‌های بلند میهن عزیزمان، با همتی مضاعف، به رشد علمی سازنده آن شتاب دهیم.

نیک می‌دانیم که نقش و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف در عرصه جهانی بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه ماحصل تلاش چندین هزار شخصیت برجسته در طول حدود شش دهه عمر خود بوده و به‌عنوان طلایه‌دار علم و دانش، با تکیه بر بهره‌گیری از استادان فرهیخته خود، به تربیت و آموزش علم‌جویان و دانش‌پژوهانِ شریفی پرداخته و آنها را به دانشمندان، پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان و ثروت‌آفرینانی بزرگ‌اندیش در عرصه ملی و جهانی تبدیل می‌کند که اثرات و ثمرات تلاش‌هایشان را در جای‌جای ایران و جهان می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

اکنون نیز حفظ و تقویت این جایگاه و تلاش برای ارتقای آن را وظیفه‌ای بر دوش خود می‌دانیم تا بتوانیم حلقه‌ دیگری بر زنجیره‌ طولانی ارزش شریف بیفزاییم.

در پایان ضمن تبریک صمیمانه‌ فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۴، بویژه به دانشجویان نوورود، با استعانت از خداوند متعال، برای خانواده بزرگ شریف، اعم از دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه، موفقیت روزافزون و شادکامی همراه با سلامتی آرزومندم.

سید عباس موسوی؛ رئیس دانشگاه صنعتی شریف»