قوچان- مدیر اداره آموزش‌وپرورش قوچان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس قوچان زده شد و ۳۵ هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا حسن‌زاده صبح یکشنبه در حاشیه آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر در مدرسه شاهد بیات قوچان اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی امروز شاهد نواختن زنگ مهر در ۳۷۴ مدرسه فعال شهرستان قوچان بودیم که به‌صورت نمادین این برنامه در مدرسه ابتدایی دوره دوم شاهد بیات برگزار شد.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با آغاز هفته دفاع مقدس که موجب نواختن زنگ ایثار و مقاومت در کنار زنگ مهر شد، افزود: با نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت سال تحصیلی جدید به‌صورت رسمی برای ۳۵ هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز در شهرستان قوچان آغاز شد

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ معلم وظیفه تدریس دانش‌آموزان این شهرستان را به عهده‌دارند که تعدادی از آن‌ها هنوز در حال نقل و انتقالات هستند.

حسن زاده اضافه کرد: در خصوص احیای سینمای قوچان که متعلق به آموزش‌وپرورش قوچان بوده و ۶ سال بسته بوده است نیز خبرهای خوشی در روزهای آینده خواهیم داشت و استخر دانش‌آموزی نیز در حال حاضر آبگیری شده و به‌زودی افتتاح خواهد شد.