شهریار- فرماندار شهریار گفت: در هیچ یک از مقاطع تحصیلی در سطح شهرستان شهریار مشکل کمبود معلم و آموزگار نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در آئین بازگشایی مدارس در دبستان مهر شهریار گفت: شهرستان شهریار، یکی از بزرگترین مناطق آموزشی در کشور است که هر ساله به تعداد محصلان آن با توجه به رشد جمعیت افزوده می‌شود.

فاتحی نژاد افزود: اقدامات خوبی از سال گذشته تا به کنون در حوزه تعلیم و تربیت صورت گرفته و ۷ آموزشگاه به مدارس شهرستان افزوده شده است، همچنین با تمهیدات اندیشه شده در هیچ یک از مقاطع تحصیلی مشکلی جهت کمبود معلم و آموزگار نداریم.

وی با اشاره به اینکه مدرسه مرکز تعلیم و تربیت است و از این فضای به وجود آمده باید در جهت پرورش و تعلیم و تربیت به درستی بهره برد، تصریح کرد: موضوع آموزش و پرورش باید همواره به عنوان یکی از مسائل زیربنایی مورد توجه قرار گیرد چرا که دانش آموزان آینده سازان این سرزمین هستند از سویی احترام متقابل و حق و حقوقی که بین دانش آموز و معلم وجود دارد باید به درستی رعایت شد و دانش آموزان باید سعی و تلاش بیشتری برای طی مدارج علمی کنند.

فرماندار شهریار ایجاد هماهنگی‌های لازم برای پروژه مهر را قبل از شروع مهر با همکاری کلیه دستگاه‌های شهرستان عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم از جمله فضاسازی مدارس، امنیت، روان سازی ترافیک و… از یک ماه گذشته در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد بودیم بدون هیچ مشکلی مدارس در همه شهرهای هفت گانه و روستاهای تابعه شهرستان شهریار بازگشایی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش برای بهبود و ارتقای سرانه آموزشی شهرستان شهریار یکی از برنامه‌های اصلی ما است، برای طی این مسیر نیاز به اهتمام مسئولین، دولت، سازمان نوسازی و خیرین مدرسه ساز است.