سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام پنج ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا هفت متهم دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: ماحصل آن دستگیری ۱۸ متهم بوده است.

وی بابیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی پاتوق آلوده به مواد مخدر در شاهرود منهدم شده است، افزود: شش خرده فروش مواد مخدر دستگیر و دو کیلوگرم تریاک از این محل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بیشترین دستگیری با هفت نفر مربوط به شناسایی حفاران غیر مجاز در یکی از روستاهای آرادان بود، ابراز داشت: از متهمان ابزار حفاری کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای بابیان اینکه سه هزار و ۲۹۰ کیلوگرم چوب تاغ در سرخه و ۳۵۰ کیلوگرم چوب تاغ در دامغان کشف شدند، تصریح کرد: در سرخه دو متخلف دستگیر و نیسان توقیف و در دامغان نیز دو متهم غیر بومی دستگیر و یک خاور توقیف شدند.

وی از کشف چهار تن معادل ۸۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه تراکتور حوزه میامی کشف شد، افزود: متخلف دستگیر و محموله به اداره جهاد کشاورزی میامی تحویل داده شد.