ساوه- فرمانده سپاه ساوه گفت: دشمن با ایجاد بیش از ۲۶۰ کانال در فضای مجازی سعی در تخریب جایگاه حجاب و ارزشهای اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا مهدی ظهر یکشنبه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در مدرسه دخترانه شاهد ساوه اظهار کرد: همزمان با آغاز جنگ تحمیلی، زنان کشور با شجاعت و رشادت وصف ناشدنی در مناطق مرزی حماسه‌های ماندگاری آفریدند.

وی افزود: زنان نه تنها با کندن سنگر و تهیه غذا برای رزمندگان و حفاظت از مهمات، مردان را یاری می‌دادند، بلکه با تعلیمات نظامی که در سطح ابتدایی گذرانده بودند در خط مقدم جبهه در برابر دشمن بعثی نیز می‌جنگیدند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: همراهی و استقامت زنان قهرمان ایران در جریان جنگ تحمیلی در تاریخ سابقه ندارد و به تعبیر امام (ره) چه افتخاری بالاتر از اینکه زنان بزرگوار ما در مقابل رژیم ستمکار سابق و پس از سرکوبی آن در مقابل ابرقدرت‌ها و وابستگان آنان در صف اول، ایستادگی و مقاومتی از خود نشان دادند که در هیچ عصری، چنین‌مقاومتی و چنین شجاعتی از مردان ثبت نشده است.

سرهنگ مهدی تاکید کرد: دختران و زنان باوقار ایرانی باید به این نکته توجه کنند که شیاطین و دشمنان برنامه بسیار خطرناکی برای لگد مال کردن نجابت و عفت و شرافت زنان ایرانی در نظر گرفته اند.

فرمانده سپاه ناحیه سپاه گفت: انتظار است دختران ایران اسلامی با متانت، معرفت و بینش قرآنی در برابر این برنامه‌ها بایستند و در کنار آن خانواده و حاکمیت نیز موظف هستند در برابر برنامه‌های دشمن و برخی ساختار شکنان، اقدامات فرهنگی و قانونی انجام دهند.

وی ادامه داد: اکنون دشمن با ایجاد بیش از ۲۶۰ کانال در فضای مجازی سعی در تخریب جایگاه حجاب و ارزشهای اسلامی دارد چرا که حجاب از هر گونه سلاح نظامی قوی‌تر بوده بنابراین نباید اجازه دهیم حجاب در هیاهوی زندگی روزمره کمرنگ شود.