کرج- مجموعه مقالات علمی، پژوهشی و تخصصی جمع‌آوری شده اساتید درس دفاع مقدس استان البرز به همت «حمید عظیمی» به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، برای نخستین بار مجموعه ارزشمندی از مقالات علمی، پژوهشی و تخصصی جمع‌آوری شده در معاونت آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همت سرهنگ «حمید عظیمی» دانشجوی دکتری و یکی از اساتید مجرب این درس، تدوین و به چاپ رسید.

این مجموعه مقالات در دو جلد و توسط انتشارات حنظله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز منتشر شده است.

«سید رضا طاهری» معاون آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز نیز ضمن ابراز خرسندی از انتشار این مجموعه، بر اهمیت حمایت از پژوهش‌های مرتبط با دفاع مقدس تاکید کرد اظهار کرد: این مجموعه نشان از پویایی و فعالیت مستمر اساتید و پژوهشگران استان در حوزه دفاع مقدس است و امیدواریم در آینده نزدیک نیز شاهد انتشار آثار ارزشمند دیگری از این عزیزان باشیم.

وی افزود: هدف از گردآوری و انتشار این مجموعه، ترویج دانش و پژوهش در حوزه دفاع مقدس و همچنین ایجاد یک منبع جامع برای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این حوزه است و امید است که این مجموعه بتواند گامی مؤثر در جهت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردارد.

معاونت آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در نظر دارد در آینده نزدیک، مقالات جدید دریافتی را نیز به چاپ برساند.