شاهرود- فرمانده گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم با بیان اینکه دفاع مقدس نشانگر وحدت نیروهای مسلح و مردم است، گفت: برکات این وحدت در پیروزی ملت غیور ایران متبلور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم حسن قربانیان ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با امام جمعه شاهرود به میزبانی حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه ضمن گرامی داشت یاد شهدا به خصوص هزار شهید شاهرود بیان کرد: هفته دفاع مقدس نشانگر وحدت نیروهای مسلح و مردم بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس هم به گونه‌ای برنامه ریزی شده که این وحدت در آن نمود پیدا کند، تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و رژه موتوری از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال جاری در شهرستان شاهرود است.

فرمانده تیپ ۱۰ محرم شاهرود از برگزاری پیاده روی خانوادگی و میثاق با شهدا به عنوان دیگر برنامه‌های اجرایی نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس یاد کرد و گفت: روایتگری راویان دفاع مقدس از برنامه‌های این ایام است.

به گزارش مهر، در این دیدار فرماندهان لشگر ۵۸ و ارتش، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، فرماندهی نیروی انتظامی و مسئولان نمایندگی ولی فقیه و عقیدتی سیاسی یگان‌های نظامی و انتظامی حضور داشتند.