اردبیل-معاون فرهنگی کمیته امداد گفت: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان باعث می‌شود تا آنها به شکل ساده‌تری در مسیر خودکفایی قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی جعفری عصر یکشنبه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد استان اردبیل با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، فعالیت‌های گسترده در عرصه ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت و کسب رتبه‌های برتر در این عرصه مهم، جز بهترین‌استان‌های کشور در حوزه ارائه خدمات فرهنگی است.

وی با بیان اینکه یکی از خدمات ارزشمند که در سال‌های اخیر شاهد تحول جدی در این حوزه هستیم، خدمات فرهنگی به جامعه هدف کمیته امداد است، گفت: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان باعث می‌شود تا آنها به شکل ساده‌تری در مسیر خودکفایی قرار گیرند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل، بیان کرد: کمیته امداد استان اردبیل جز بهترین استان‌های کشور در حوزه ارائه خدمات فکری و فرهنگی به مددجویان است.

حجت‌الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان اردبیل با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، فعالیت‌های گسترده در عرصه ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت و به خصوص کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های فرهنگی و هنری، توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به خانوار تحت حمایت به خود اختصاص دهد.