ارومیه - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوی از رهاسازی ۱۰۰۰ خودرو و آمبولانس گرفتارشده در سیل محور خوی-قطور -رازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر کاظمی در این زمینه افزود: روز گذشته در پی وقوع بارندگی شدید در محور خوی_ قطور_ رازی، یک دستگاه آمبولانس و ۱۰۰۰ خودرو در سیل گرفتار شدند که با تلاش راهداران در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته و در پی وقوع سیل در محور خوی- قطور- رازی دو نقطه در کیلومترهای ۱۵ و ۵۸ این محور بوسیله بیش از ۳ هزار تن مصالح کاملاً مسدود شده بود، تصریح کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن این محور با همکاری اداره راهداری، شهرداری قطور و ماسه شوری بخش خصوصی و به وسیله ۶ دستگاه لودر و گریدر بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این محور امکان پذیر است.

کاظمی در خصوص علت بروز سیل در محور خوی-قطور-رازی در سال‌های اخیر نیز اظهار کرد: نقاطی در این محور بدون ابنیه فنی هستند و شرکت ساختی که در این محور فعالیت دارد موظف به ایجاد ابنیه فنی و پل در این نقاط برای جلوگیری از سیل است که متأسفانه تاکنون اقدامی در خصوص ساخت ابنیه فنی در این نقاط نکرده و همین موضوع دلیل اصلی جاری شدن سیل در این محور است.