رئیس شورای راهبری مجمع «رصتا» و عضو مجمع تحلیل‌گران ساترا به برخی روایت‌ها نسبت به استقبال از سومین نمایشگاه ملی «رصتا» واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس شورای راهبری مجمع رصتا و عضو مجمع تحلیل‌گران ساترا در صفحات شخصی خود، استقبال مردم از سومین نمایشگاه ملی صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) را با وجود فضاسازی‌ها و دروغ‌پردازی‌ها نشانه موفقیت این دوره برشمردند.

سامان مرادحسینی رئیس شورای راهبری مجمع رصتا در حساب شخصی خود در یادداشتی نوشت: «تفاوت چشم‌گیر این دوره از نمایشگاه رصتا، استقبال شرکت‌کننده‌ها از برنامه‌های نمایشگاه خصوصاً مجمع رصتا بود. خدا را شکر با حضور مجمع رصتا، کانون‌ها و انجمن‌های مهم این زیست بوم، تهیه کنندگان سینما و تلویزیون، ضمن عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها، توانستیم رضایت حداکثری شرکت‌کنندگان در نمایشگاه سوم را داشته باشیم و حیف که از این استقبال خیلی آگاه نبودیم، بلکه اقدامات بیشتری را برنامه‌ریزی می‌کردیم.

مجمع «رصتا» به عنوان مهمترین نهاد مشورتی آمادگی کامل برای برگزاری دوره چهارم این نمایشگاه را از همین امروز دارد.»

همچنین مهران ده‌نمکی عضو مجمع تحلیل‌گران ساترا نیز در یک رشته توئیت در حساب شخصی خود با به اشتراک گذاری تصاویری از سومین نمایشگاه ملی «رصتا» نوشت: «یک طرفه قضاوت و خط نگیرید لطفاً. به لطف خدا، تلاش ساترا و مجمع «رصتا»، مردم از نمایشگاه «رصتای ۳» خیلی استقبال کردند. برخی رسانه‌ها به دروغ نوشتند از برگزاری نمایشگاه استقبال نشد، خودتان تصاویر استقبال از نمایشگاه را ببینید و در مورد حرف‌های نادرست این رسانه‌ها قضاوت کنید.»

او همچنین در توئیت دیگری نوشت: «دوستان لطف داشتند در ساعاتی خاص عکس از نمایشگاه بگیرند که غرفه‌داران هنوز حضور نداشتند و یا خارج شده‌اند و همان تعداد عکس را برای دوستان خودشان جهت وایرال سپرده‌اند.»