جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن ستایش واکنش حزب‌الله لبنان به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این واکنش منحصر به فرد باعث افزایش شمار شهرک‌نشینان آواره در الجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به اقدامات جدید حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: واکنش مقاومت اسلامی لبنان به جنایت‌های دشمن را می‌ستاییم و به مقاومت و شجاعت رزمندگان آن در مقابله (با دشمن صهیونیست) درود می‌فرستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما عزم رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان برای تداوم نبرد در راستای پشتیبانی از ملت ما و مقاومت آنان در نوار غزه و کرانه باختری را مورد ستایش قرار می‌دهیم.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش منحصر به فرد حزب‌الله به جنایت‌های اشغالگران مؤید شکست طرح انزوای غزه و قطع ارتباط میان مقاومت فلسطین و محور مقاومت در منطقه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: واکنش مقاومت اسلامی لبنان به جای بازگرداندن شهرک‌نشینان به الجلیل مطابق ادعای نتانیاهوی جنایتکار، شمار شهرک‌نشینان فراری از این منطقه را افزایش می‌دهد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد: توسعه منحصر به فرد واکنش مقاومت لبنان، عراق و یمن پایداری ملت ما را تقویت می‌کند و باعث دست‌پاچگی کابینه اشغالگران می‌شود؛ کابینه‌ای که در تلاش است معادلات جدیدی را به سود خود دیکته کند.