رباط کریم- فرمانده انتظامی رباط کریم از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان مأمور انتظامی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد.‌

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ تیمور کلانتری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری اخاذی که خود را در نصیر شهر مأمور انتظامی جا می‌زد خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندی مبنی بر اینکه فردی جلوی شهرک صنعتی نصیر شهر اقدام به اخاذی تحت عنوان مأمور انتظامی از وی کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

کلانتری افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ نصیر شهر با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند. متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و اعلام داشت که با جعل عنوان مأمور انتظامی اقدام به اخاذی از این شهروند کرده است.

فرمانده انتظامی رباط کریم با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مراجعه افرادی با لباس نظامی و انتظامی و تحت عنوان مأمور به واحدهای صنفی، حتماً کارت شناسایی و حکم مأموریت این افراد را درخواست و بررسی کنند.