ساری- رییس کل دادگستری مازندران از آزادی ۱۰۰ مددجو به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام در ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی در جمع مددجویان زندان ساری، اظهار کرد: امروز ۱۰۰ مددجوی زندان ساری که واجد شرایط قانونی آزادی بوده و مدت کمی از حبس آنها باقی مانده بود، با بهره مندی از نهادهای ارفاقی از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: مددجویانی که امروز آزاد شدند، دقت کنند با رفتار مناسب و دوری از جرایم و تخلفات، بازگشت مجدد به زندان نداشته و فرد مفیدی برای جامعه و خانواده خود باشند.

پوریانی در ادامه از اعطای تسهیلات بانکی به مددجویان آزاد شده از زندان خبر داد و گفت: مددجویان آزاد شده بر اساس حرفه و هنری که در طول حبس در زندان فرا گرفته‌اند، می‌توانند از سوی مرکز مراقبت‌های بعد از خروج سازمان زندان‌ها، از وام و تسهیلات بانکی با شرایط مناسب برخوردار شده و نسبت به ایجاد شغل برای خود اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به رشادت و ایثار رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، جان خود را به عنوان بزرگترین سرمایه شأن، با اخلاص تمام در راه خداوند متعال و حفظ نظام و تمامیت ارضی کشور فدا کردند و امروز بر همه ما واجب است از این دستاوردهای گرانقدر حراست و پاسداری کنیم.

گفتنی است، "حمید رضا پوریانی" مدیرکل زندان‌های استان مازندران، "خلیلی" معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان، "درزی"معاون دادستان مرکز مازندران و مسئولان قضائی شهرستان در این آئین حضور داشتند.