خرم‌آباد- سرمربی تیم تراکتور تبریز گفت: تیم خیبر واقعاً تیم خوبی بود و به مربی این تیم آقای مهاجری بابت ساخت چنین تیم قوی و پویایی تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی با خیبر در سخنانی اظهار داشت: تبریک می‌گویم بابت بازی و بردی که داشتیم. هفته بسیار سخت و فشرده‌ای را بعد از بازی‌های آسیایی پشت سر گذاشتیم و امروز هم جلوی یک حریف بسیار «سر و شکل دار» و «گردن کلفت» بازی کردیم.

وی ادامه داد: تیم خیبر واقعاً تیم خوبی بود و به مربی این تیم آقای مهاجری بابت ساخت چنین تیم قوی و پویایی تبریک می‌گویم.

در نیمه دوم تغییر روش دادیم و با چهار هافبک بازی کردیم

سرمربی تیم تراکتور تبریز توضیح داد: در شروع بازی با سیستمی شبیه به بازی قبل شروع کردیم ولی دیدیم با اضافه شدن قنبری به خط هافبک خیبر و توپ گرفتنش پشت هافبک‌های ما داریم کنترل بازی را از دست می‌دهیم بنابراین در نیمه دوم تغییر روش دادیم و با چهار هافبک بازی کردیم. این تغییر باعث شد تیم نفس بکشد و بتوانیم نیمه دوم بازی را کنترل و در نهایت به نفع خودمان تمام کنیم.

اسکوچیچ افزود: خیبر هم تیم خوبی بود که توانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما بسازد اما نکته مهم این بود که ما توانستیم برد ارزشمندی به دست بیاوریم. همانطور که گفتم هفته بسیار سختی بود، ما پروازهای زیادی داشتیم و جلوی تیم بسیار خوبی بازی کردیم که هم پویایی خوبی از خودش نشان می‌داد و هم خیلی سخت‌کوش بود.

وی عنوان کرد: زمین مسابقه کیفیت مطلوبی نداشت و کار را برای بازی سازی از دفاع سخت می‌کرد و برای همین ناچار بودیم تا حد ممکن ساده و کم ریسک بازی کنیم تا مشکلی برایمان ایجاد نشود.

نمی‌توانم بگویم که تیم ما به خاطر خوش شانسی بازی را برد

سرمربی تیم تراکتور تبریز بیان کرد: در مورد استحقاق برد ما جلوی پرسپولیس می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و مقابل ذوب آهن هم استحقاق این را داشتیم که نبازیم ولی فوتبال این چیزها را نمی‌شناسد. امروز نمی‌توانم بگویم که تیم ما به خاطر خوش شانسی بازی را برد. ما تغییراتی دادیم و از بازیکنانم کارهایی خواستم که نیمه دوم انجام دادند و باعث شد در نهایت بازی به نفع ما تمام شود. در مجموع خیلی وقت‌ها در زندگی پیش می‌آید که استحقاق چیزی را دارید ولی لزوماً به دستش نمی‌آوردید.

هر تیمی خرم‌آباد بیاید بازی سختی خواهد داشت

اسکوچیچ ادامه داد: «خیبر» بسیار تیم رقابتی و پرانرژی است و من تمام بازی‌های تیم را به دقت تماشا کرده‌ام، ما می‌دانستیم جلوی حریف سرسختی قرار است بازی می‌کنیم و مطمئن هستم هر تیمی اینجا بیاید بازی سختی خواهد داشت.

وی در مورد داوری بازی هم گفت: نظری ندارم و خسته نباشید می‌گویم و نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، هرکسی وظایف خودش را دارد و داوران هم مسئول اجرای عدالت در بازی هستند و من نظری ندارم.

پنالتی خیبر درست بود

سرمربی تیم تراکتور در مورد پنالتی خیبر هم گفت: اگر بخواهیم در مورد پنالتی‌هایی که در این لیگ گرفته شد صحبت کنیم بحثمان طولانی می‌شود، پنالتی‌های خیلی عجیب‌تری هم دیدیم؛ اتفاقاً پنالتی اول را در صحنه‌ای که بازی داشت انجام می‌شد خودم دیدم و گفتم این پنالتی است، قبل از اینکه به «VAR» برود.

اسکوچیچ در پایان صحبت‌هایش ضمن تشکر از مهمان نوازی که از تراکتور در خرم آباد شد، گفت: استقبال گرمی هم دیروز و هم امروز از ما صورت گرفت.