رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، گفت: دنیای امروز دنیای جنگ‌های هیبریدی و ترکیبی است؛ در ایران هم این جنگ ترکیبی علیه حوزه زنان و خانواده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی در آئین اختتامیه اجلاسیه سوم چهاردهمین کنگره ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، خطاب به دختران دانش آموز گفت: بعد از حدود ۲۹ سال که جای شما بودم امروز با شما صحبت می‌کنم. دهه هفتاد من دانش آموز بودم، این اردوگاه می‌آمدم و اینجا برای من مامن خاطرات خوش دانش آموزی است.

وی ادامه داد: سال‌هایی که اینجا بودم آنقدر به من انگیزه داده شد که سه موتوره تا کنکور درس خوانم و پزشکی قبول شوم و همین هم شد. فکر نکنید این مقاطعی که در زندگی شما ایجاد می‌شود اتفاقی است، هیچ چیز اتفاقی نیست. همه این‌ها به کنشگری شما به جامعه، والدین، معلم، دنیا و ارتباط معنوی شما با خدا باز می‌گردد. قرآن می‌فرماید انسان چیزی جز آنچه تلاش می‌کند نیست و هرچقدر تلاش کنید موفق می‌شوید.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: شاید فقط سه روز اینجا بودید اما تا آخر عمر این اردو در زندگی شما اثر می‌گذارد. زمانی که ما به این اردو آمدیم تصور نمی‌کردیم این اردو در زندگی ما اثر داشته باشد اما اثر دارد. دختر من ۱۵ ساله است و تقریباً مادر سه دانش آموز در سه مقطع هستم و کاملاً حس مادران شما را درک می‌کنم. این ثروتی که شما به نام نجابت، حیا، عفاف و حجاب دارید قابل قیاس با چیزی نیست و محکم این ثروت را بچسبید که آینده شما بر اساس این ثروت شکل می‌گیرد.

محمدبیگی افزود: به عنوان کسی که با این چادر پزشک و نماینده مجلس شده است می‌گویم که اتفاقاً کسانی که سنت‌های خدا را رعایت می‌کنند بر اساس فرمول حکومت الهی خیلی موفق‌تر از سایرین هستند. ثروت درونی شما عامل موفقیت شما است. دو چیز شعار شما است که تزکیه و پاکی نفس، معنویت و ارتباط با خدا، حکمت و علم و دانش است‌. هرچقدر مطالعه کنید کم است. هرچقدر در جاده علم و دانش حرکت کنید این جاده شما را به سرزمین زیبا تر و سرسبزتر می‌برد و شک نکنید که بهترین روزها و ساعت‌های عمر شما است.

وی با اشاره به اهمیت دوره سنی ۱۴ تا ۱۶ سالگی تصریح کرد: پایه‌های موفقیت بنده در زندگی خصوصی و ازدواج، زندگی اجتماعی و علمی، اقتصادی و شغلی، زندگی معنوی و ارتباط ویژه من با خدا و زندگی سلوکی من با پدر و مادرم در آن سن شکل گرفت. این سن، سن شکوفایی تمامی استعدادهای شما است. اگر دختر ۱۴ ساله ما حجاب را در سرش نگه دارد می‌تواند در ۴۴ سالگی در برابر دشمنانی که تا بن دندان علیه حجاب مسلح هستند؛ سخنرانی کند. اگر شما در ۱۴ و ۱۵ سالگی درس خوان شدید دیگر جاده و بزرگراه گارد ریل دار محکم شما آسفالت می‌شود و تا آخر عمر درس خواهید خواند.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: اگر شما در این سن بیاموزید کلاس اخلاق بروید، معلم اخلاق داشته باشید و تفسیر قرآن و نهج البلاغه بروید، در مقابل گناه و فساد محکم بار می‌آیید. این روزها که جنبش‌های تراجنسیتی و فرا جنسیتی و دوستی با پسر را شاهد هستیم شما در مقابل این موارد محکم بار می‌آیید. برای زندگی آینده آماده شوید، درس یکی از اجزا زندگی است و شما باید همسر شوید و مادر شوید. باید در نقش‌های کارکردی خود به عنوان همسر و مادر موفق شوید. برای مادری آماده شوید تا همسر و مادر نشویم رشد و پیشرفت نمی‌کنیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: پیشرفت اجتماعی و اقتصادی و… منوط به طی کردن این امر است. هرچه در ذهن دارید را بنویسید. من همانی ام که نوشتم و شما هم همانی خواهید شد می‌نویسید. دنیای امروز دنیای جنگ‌های هیبریدی و ترکیبی است؛ در ایران هم این جنگ ترکیبی جنگ حوزه زنان و خانواده است. باید تشکیل خانواده شکل گیرد، در المپیک افراد تراجنسیتی می‌آورند و بعد مدال المپیک را از آنکه پرچم یا ام البنین دارد را می‌گیرند در بحث جنبش‌های ضد عفاف و حجاب چقدر اطلاعات دارید؟. شما باید بجنگید زیرا این شما هستید که از افسران جنگ نرم ما هستید.