تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

شرکت نیرو تهویه البرز افتخار آن را داشته تا یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان محصولات گرمایشی برای صنعت کشاورزی، دامداری، گلخانه ها و سالن های صنعتی در داخل و خارج کشور باشد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت نیرو تهویه البرز از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را با هدف تولید تجهیزات گرمایشی، تجهیزات سرمایشی و تجهیزات تهویه شروع کرد که از همان ابتدا در تلاش بود با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته، به افراد کارآزموده به صنعت گرمایش کمک شایان کند.

شرکت نیرو تهویه البرز افتخار آن را داشته تا یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان محصولات گرمایشی برای صنعت کشاورزی، دامداری، گلخانه‌ها و سالن‌های صنعتی در داخل و خارج کشور باشد.

جت هیتر مرغداری:

تهیه محصولات گرمایشی برای مرغداری‌ها بسته به نوع مرغی که پرورش می‌دهید به دو دسته کلی تقسیم می‌شود:

۱- مرغ گوشتی: اگر مرغی که پرورش می‌دهید مرغ گوشتی است شما باید از جت هیترهای مدل G و ۲ استفاده نمائید که این مدل فاقد دودکش است.

۲- مرغ مادر: اگر مرغی که در مرغداری پرورش می‌دهید مرغ مادر است جت هیتری که استفاده می‌نماید باید دارای دودکش باشد پس شما می‌توانید از جت هیترهای مدل ۲E و QE با ظرفیت‌های متفاوت استفاده نمایید.

جت هیتر گلخانه:

تأمین گرمای مورد نیاز برای گلخانه‌ها می‌تواند به رشد هرچه سریع‌تر گل و گیاهان شما کمک کند چرا که یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار دما است. از جت هیتر البرز می‌توانید مدل‌های G/۲E/GE را در ظرفیت‌های متفاوت تهیه نمائید.

سوخت جت هیترهای نیرو تهویه البرز:

جت هیترهای نیرو تهویه البرز در ظرفیت‌های متفاوت با دو نوع سوخت گاز و گازوئیل کار می‌کنند؛ البته برخی از مدل جت هیترها دوگانه سوز نیز است.

مدل‌های جت هیتر البرز:

۱- دودکش دار: دو سری جت هیترهای نیرو تحویل البرز به نام ۲E و QE دارای دودکش می‌باشند و معمولاً برای فضاهای مانند گلخانه‌ها مرغداری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و وجود دودکش این امکان را فراهم می‌کند تا هیچ نوع آلایندگی ناشی از احتراق در محیط وجود نداشته باشد.

۲- باکدار: معمولاً جت هیترهایی که سوخت مصرفی آنها گازوئیل است و یا مدل دوگانه سوز هستند دارای باک است. این باک جهت حفظ و نگهداری سوخت جت هیتر است و همچنین روی این مخزن یک نشانگر سطح جهت نشان دادن میزان سوخت داخل باک است از طرفی قسمت زیرین آن مجهز به چرخ است که این امر موجب سهولت در حمل و نقل و جابجایی دستگاه می‌شود.

انواع جت هیتر باکدار (گازوئیلی / دو گانه سوز) نیرو تهویه البرز:

QEDB۱۱۰/QELB۱۱۰/۲ELB۱۲۰/۲EDB۱۲۰/MLB۵۰/۲DB۱۱۰۰/۲LB۱۰۰/GLB۱۰۰/GLDB۱۰۰

آیا جت هیترهای نیرو تهویه البرز با گاز مایع هم کار می‌کنند؟

بله/جت هیترهای نیرو تهویه البرز فقط در سری‌های QG قابل استفاده با گاز مایع نیز است.

جنس بدنه محصولات نیرو تهویه البرز از چیست؟

بدنه جت هیترهای نیرو تهویه البرز از جنس استنلس استیل و کوره‌ی آن از جنس استنلس استیل نسوز است. همچنین این دستگاه توسط ماشین آلات اتوماتیک تماماً پانچکاری شده است.

شعله این جت هیتر دائماً توسط فتوس و یونیزاسیون کنترل و نظارت می‌شود و از طرفی مجهز به فلو سوئیچ است که به بالا بردن ایمنی دستگاه کمک بسیار شایانی می‌کند.
جت هیترهای نیروتهویه البرز مجهز به برد الکترونیک تمام اتوماتیک با تابلو برق ضد آب است.

به طور کلی انواع جت هیتر البرز، دستگاه‌های مؤثر برای گرم کردن سریع فضا است که تمام آنها دارای یک سری ویژگی‌ها است. از جمله:
۱- کارایی بالا
۲- مصرف انرژی بهینه
۳- نصب و نگهداری آسان
۴- استفاده در صنایع مختلف
۵- افزایش بهره وری

شما می‌توانید با اطلاعات داده شده بهترین انتخاب را برای گرمایش فضای خود انتخاب نمائید. همچنین جهت دریافت مشاوره و خرید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، خانگی و صنعتی می‌توانید به فروشگاه آنلاین هماسل مراجعه نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.