یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش اشغالگر بعدازظهر امروز حملات گسترده و قدرتمندی را در سراسر خاک لبنان انجام خواهد داد و احتمالا با پاسخ قاطع حزب الله مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت به نقل از یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که نیروی هوایی این رژیم در ساعات اولیه بعدازظهر امروز دوشنبه حملات گسترده و قدرتمندی را در سراسر لبنان آغاز خواهد کرد.

این منبع امنیتی افزود که پاسخ حزب الله در واکنش به این حمله ممکن است شامل گسترش دامنه هدف گیری در داخل سرزمین‌های اشغالی باشد.

ادعای این رسانه صهیونیستی در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم گزارش داد: وارد مرحله جدیدی از جنگ شدیم و باید قدرت خود را طی روزهای آینده به نمایش بگذاریم.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که ارتش اشغالگر صبح امروز شهرک‌های عیتا الشعب، العدیسه، الطیبه، الخیام، العباسیه،دیر قانون النهر، بیت عیترون، معروب، میس الجبل، حولا، مجدل سلم، طلوسه و الصوانه را در جنوب لبنان در دو مرحله بمباران کرد. 

وزارت بهداشت لبنان هم اعلام کرد که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف شهر «الهرمل» در شرق لبنان یک نفر شهید شد و دست کم شش نفر زخمی شدند.

این وزارتخانه همچنین از زخمی شدن ۱۱ نفر در حمله هوایی رژیم اشغالگر به شهرک بیت عیترون در جنوب لبنان خبر داد.