بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: توان بازدارندگی ایران نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس اظهار کرد: نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف هوایی، زمینی، دریایی، پدافند، فراجا و امنیتی دارای اقتدار بسیار زیادی هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد و دشمنان توان نگاه چپ به این سرزمین را ندارند، چراکه با پاسخ کوبنده مواجه می‌شوند.

رزمجو دستاوردهای نظامی و دفاعی ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: نیروهای مسلح ایران در شرایط مختلف آمادگی لازم برای پاسخگویی به هر نوع تهدیدات دشمن دارند.

وی با اشاره به افزایش توان بازدارندگی ایران اسلامی تصریح کرد: توان بازدارندگی ایران نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

رزمجو هفته دفاع مقدس را یادآوری حماسه‌آفرینی اقشار مختلف امت اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح دانست و اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس اقتدار و توان نیروهای شرکت‌کننده در ۸ سال جنگ تحمیلی و فداکاری امت قهرمان و سلحشور به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ارزش‌ها و فداکاری و حماسه‌آفرینی بسیاری از نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم به ویژه بسیج ثبت شد، گفت: ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس در ابعاد گوناگون منحصر به فرد است که باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: ارزش‌ها و حماسه‌های فراوانی از نیروهای مسلح در قله‌های سر به فلک کشیده کردستان تا بیابان‌های گرم و تفتیده خوزستان و تا خلیج‌فارس ثبت شده است.

رزمجو با اشاره به گذشته ۴۴ سال از جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی گفت: با این رشادت‌ها امروز مرزهای هوایی، دریایی و زمینی جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل قرار دارد.

وی پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را مرهون برقراری امنیت در بخش‌های مختلف دانست و بیان کرد: این امنیت پایدار با حماسه‌آفرینی رزمندگان و اقشار مختلف مردم در ۸ سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسیده است.