یزد- مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی پنج محکوم مالی جرائم غیرعمد به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

سیدمسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر ویژه از اهالی حسینیه ایران به دلیل مشارکت بسیار خوب در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از آزادی، پنج محکوم مالی به همت ستاد مردمی دیه به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

عظیمی افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات و آورده محکومان مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تامین شده و بقیه این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این پنج نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد شده، دو مددجو مربوط به محکومان مالی، یک محکوم مربوط به پرداخت مهریه و دو مددجو مربوط به نفقه بودند.

عظیمی عنوان کرد: نیکوکاران می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با حضور در ستاد دیه استان یزد کمک ها و نذورات خود را برای آزادی زندانیان غیرعمد به این ستاد مردمی اهدا کنند.

وی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد برای پاسخگویی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است.