بوشهر- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بسته‌های ماندگاری نیروهای متخصص در استان بوشهر به‌صورت ویژه دیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح دوشنبه در آئین افتتاح تجهیزات پزشکی در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نیاز است بسته‌ای برای بحث ماندگاری داشته باشیم و امیدواریم در سطح کشوری و ملی برای استان‌هایی که شرایط خاص را دارند بسته‌هایی برای ماندگاری نیروهای متخصصشان به‌صورت ویژه دیده شود.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر به شرایط اقلیمی خاصی که داریم، شرایط نیروی انسانی نیز متفاوت است تصریح کرد: تمایل به خروج نیروها را به دلایل مختلف از جمله شرایط اقلیمی خاص استان داریم و همچنین تفاوت در پرداخت‌ها نیز از بخش دولتی به بخش خصوصی یکی از دلایل خروج نیروهای انسانی از بخش دولتی است.

پیگیر پرداخت مطالبات کادر درمان و پرستاری هستیم

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه پیگیر پرداخت مطالبات کادر درمان و پرستاری هستیم گفت: کارهایی در خصوص پرداخت مطالبات پرسنلی گروه‌های مختلف شغلی از جمله کادر پرستاری صورت گرفته است.

فرهادی اظهار داشت: داشتن شیفت‌های کاری ۲۴ ساعته، داشتن شیفت در روزهای تعطیل، داشتن شیفت‌های کاری در ساعات بعدازظهر و شب مطمئناً زندگی عادی یک فرد را تحت تأثیر می‌گذارد.

تأمین رضایت کادر سلامت

وی با بیان اینکه به موازات سختی شغلی که کادر عزیز درمان و پرستار دارند باید پاسخگو نیازهای آنان باشیم اضافه کرد: برخی قوانین و مقررات در سطح ملی باید اصلاح شود که تغییرات و اصلاحاتی در جهت پرداخت ساعت اضافه‌کاری گروه‌های مختلف در گروه پرستاری و تعرفه گذاری در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: رضایتمندی گروه هدف حوزه سلامت نمی‌رسیم مگر رضایتمندی خدمت دهنده و سرمایه انسانی را بتوانیم فراهم کنیم.