سخنگوی جبهه پایداری اظهار کرد: رئیس جمهور گفتمان واحد با سران کشورهای اسلامی علیه جنایات بی‌سابقه تاریخی رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد ایجاد کند و حامیان این جنایتکار را محکوم کند.

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را بهترین فرصت برای دفاع از مظلومیت مردم غزه دانست و گفت: آقای رئیس جمهور می‌تواند در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر مظلومیت مردم غزه و لبنان تاکید کند و از این تریبون جهانی، جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود را به گوش مردم دنیا برساند.

وی افزود: در برابر جنایات رژیم صهیونیستی باید از سازمان ملل و شورای امنیت محکومیت این رژیم غاصب و جنایتکار را بخواهند و رئیس جمهور در ملاقاتی که با سران کشورهای مختلف جهان برقرار خواهد کرد موضوع حمایت از مردم غزه و لبنان و فلسطین را پیگیری کند.

سخنگوی جبهه پایداری، بیان کرد: انتظار می‌رود که رئیس جمهور حمایت از مظلومیت مردم غزه و لبنان را در برنامه دیدارهای رئیس جمهور و سخنرانی‌اش جزو موضوعات محوری قرار دهد و در کنار سایر موضوعات مهم آن را پررنگ کند چرا که دفاع از مظلوم از ویژگی‌های نظام اسلامی ایران است. امیدواریم آقای پزشکیان شجاعانه از مظلومیت مردم غزه و لبنان در برابر جنایات و کشتار بی‌سابقه‌ای که تاریخ به خود ندیده است مقابل مقامات ارشد کشورهای جهان دفاع کند.

متقی‌فر همچنین بیان کرد: امید داریم که وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی با فشار افکار عمومی جهان متوقف شود. رئیس جمهور کشورمان به طور ویژه می‌تواند به طور جدی موضوع جنایات علیه مردم غزه و لبنان را با سران کشورهای اسلامی که در سازمان ملل متحد حضور دارند، مطرح کند تا یک گفتمان واحد در مقابله با این موج خطرناک جنایت ایجاد و یک اجماع جهانی برای محکومیت این جنایات میان سران کشورهای اسلامی ایجاد کنند.

وی همچنین تاکید کرد: انتظار داریم علاوه بر اینکه رئیس جمهور مسئله غزه و لبنان و جنایاتی که توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌شود را در اولویت موضوعات خود در سازمان ملل قرار دهد و فریاد مظلومان را به جهانیان برساند و همه دولت‌ها و کسانی که از این جنایات حمایت می‌کنند را محکوم کند و در همه ملاقات‌ها و مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهد محکومیت حامیان رژیم صهیونیستی را برجسته کند.