مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اهمیت شرکت نفت مناطق مرکزی در تولید نفت و گاز، این شرکت را ضامن امنیت و آرامش در تأمین سوخت زمستانی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، فرخ علیخانی در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، به گستره وسیع این شرکت در ۱۷ استان کشور اشاره کرد و گفت: این شرکت با گستره وسیع فعالیت، به تعامل سازنده با مجموعه مقام‌ها و مسئولان استانی و محلی نیاز دارد و برای رسیدن به این همکاری، ذهنیت مثبت‌نگر و شناسایی عناصر فرهنگی و یافتن گفتمان مشترک برای پیشبرد طرح و پروژه‌های ملی ضرورت دارد.

وی با اشاره به نقش گردش نخبگان در سازمان افزود: همیشه تغییر و تحولات در سازمان‌ها نوید تزریق روح تازه و ترویج و بسط فکر جدید می‌شود و باید آن را به فال نیک گرفت. در عرصه کلان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، همه مدیران با ذهنیت خدمت به کشور و نظام اسلامی در جایگاه‌های مختلف مدیریتی حضور می‌یابند و این تغییرات سبب پیشرفت سازمان‌هاست و در توسعه فردی و ابعاد شخصیتی نیز تأثیرگذار خواهد بود.

مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران درباره شاخص‌های لازم برای تصدی مدیریت شرکت‌ها تصریح کرد: برای تصدی این جایگاه شاخص‌هایی مانند ذهنیت خلاق و اخلاق‌مداری‌، دانش و مهارت نیاز است و این شاخص‌ها در مدیران عامل ادواری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران وجود داشته و برگ برنده شرکت در پیشبرد امور محوله بوده است. مهندس پیمان ایمانی، مدیرعامل این شرکت، افزون بر شاخص‌های یادشده، متصف به اصول اخلاقی و مردم‌داری است که می‌تواند در ادامه راه یاری‌گر وی و مجموعه تحت مدیریتش باشد، همچنین از تلاش‌های بی‌شائبه و مجدانه مهدی حیدری، مدیرعامل پیشین این شرکت نیز قدردانی می‌کنم.

علیخانی درباره نقش راهبردی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در تأمین سوخت زمستانی گفت: در کمیته سوخت که وزیر نفت نیز در آن حضور دارد، نقش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مهم و تأثیرگذار است و مجموعه این شرکت باید خود را برای تحقق اهداف تولید تکلیفی آماده کند و فرایند دستیابی به آن‌ها را فراهم سازد.

پیمان ایمانی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز در این آئین از آمادگی این شرکت برای انجام تعهدات تکلیفی خبر داد و اعلام کرد: مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ستاد و شرکت‌های تابع و مناطق عملیاتی با همدلی و وحدت رویه خود را برای تأمین سوخت زمستانی و انجام تعهدات تولید تکلیفی آماده کرده‌اند و برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت نیز در دستور کار قرار دارد تا با نقشه راه ترسیم‌شده، به‌سوی اهداف تعیین‌شده حرکت کنیم.