گناوه- فرماندار گناوه گفت: شهردار گناوه کارها و برنامه‌های مورد نظر برای اجرا در سطح شهر گناوه، را اولویت بندی و بر اساس برنامه ریزی مشخص پیش رود تا مشکلات مردم و شهر در اسرع وقت رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری دوشنبه شب در آئین معارفه شهردار جدید گناوه با تبریک انتخاب شهردار اظهار داشت: همکاری و هماهنگی با ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و جماعات شهرستان گناوه در راستای پیشبرد برنامه‌ها، پیشرفت و عمران و آبادانی و توسعه زیرساخت‌های شهر در دستور کار شهردار جدید قرار داشته باشد.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه مردمداری از ارکان اصلی فعالیت مسئولان است، گفت: همه مسئولان وظیفه دارند با اخلاق و رفتار مناسب و سعه صدر با مردم برخورد کنند و پیگیر و حلال مشکلات آنها باشند و لازم است که شهردار جدید نیز این موارد را در اولویت قرار دارد.

وی گفت: کارها و برنامه‌های مورد نظر برای اجرا در سطح شهر گناوه، اولویت بندی و بر اساس برنامه ریزی مشخص پیش رود تا مشکلات مردم و شهر در اسرع وقت حل شود.

فرماندار گناوه یادآور شد: از نیروهای توانمند، پاک دست، انقلابی و جوانان باسواد دارای سلامت نفس شهرستان گناوه برای پیشرفت شهر و جبران عقب ماندگی‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به برخی از مهمترین برنامه‌ها دارای اولویت در سطح شهر، ادامه داد: برنامه‌های مهمی از جمله ساماندهی دست فروشان، پارک و پلاژ بانوان، سایت پسماند، طرح ترافیک، بهبود مبلمان شهری، پیگیری طرح تفصیلی و رفع مشکلات محله‌های حاشیه شهر که سال‌ها وجود دارد، زیباسازی شهر به ویژه ورودی‌ها، جمع آوری اتباع بیگانه با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط بر اساس اولویت بندی در اسرع وقت انجام شود.

وی با بیان این‌که یکی از مشکلات در سطح شهر کمبود پارکینگ به خصوص در سطح سایت تجاری است، گفت: شهرداری باید این موضوع مهم را در اولویت قرار دهد تا بتوان با بهره مندی از نظر افراد کارشناس و کارآمد و باتجربه برای رفع این مشکلات برنامه ریزی کرد.

فرماندار گناوه بیان کرد: ارائه گزارش عملکردها و کارهای انجام شده به مردم در دستور کار شهردار باشد و این فعالیت‌ها به نحو مناسب و مطلوب از طریق روابط عمومی، نصب بنر، رسانه‌ها و فضایی مجازی اطلاع رسانی شود.

صفری یادآور شد: توجه به خانواده‌های ایثار گران، شهدا، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه مورد نظر باشد و مشکلات آنها رصد و در رفع آنها تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شهردار جدید از خانواده ایثارگران و رزمندگان و نیرویی کارآمد و باتجربه است که آمدن وی را به شهر گناوه با آغوش باز می‌پذیریم، گفت: آماده همکاری برای پیشبرد برنامه‌ها و رفع مشکلات هستیم.

فرماندار گناوه با بیان اینکه کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی‌های شهردار جدید انتظار می‌رود که با همیاری و همراهی شورای اسلامی شهر و پشتیبانی همه ادارات و دستگاه‌ها و در چارچوب قانون و مقررات، گام‌های مثبت و مؤثر بیشتری برای شهر برداشته شود.

وی از پیگیری‌های استاندار بوشهر در جهت تسریع صدور حکم شهردار جدید، شورای اسلامی شهر، تلاش‌ها و زحمات «علیرضا خوشرفتار» سرپرست شهرداری گناوه در طی بر عهده داشتن این مسئولیت تقدیر کرد.

در این نشست «محمد حسن محمدی» به عنوان شهردار جدید بندر گناوه معارفه شد.