رشت - رئیس پلیس راهور گیلان گفت: نداشتن توجه کافی به جلو از سوی راننده سمند و ناایمن بودن معبر در بلوار لاکان شهرستان رشت منجر به فوت عابر پیاده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فتح الله نصیریان در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح در شهرستان رشت، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس در محل حادثه مشخص شد که راننده یک دستگاه سمند به علت نداشتن توجه کافی به جلو و نا ایمن بودن معبر به یک عابر پیاده و ۲ خودروی دیگر برخورد نموده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه متأسفانه عابر پیاده زن حدوداً ۵۰ ساله متأسفانه بر اثر شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد اذعان داشت: علاوه بر بی احتیاطی راننده سواری سمند، شهرداری نیز به علت نقص ایمنی راه و به استناد تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در این حادثه نقش داشته است.

این مقام انتظامی در پایان از رانندگان و هم از نهادهای مسئول در بخش ترافیک خواست تا به تکالیف قانونی خود نسبت به عابرین و ایمنی معابر عمل کنند.