اسلامشهر- معاون دادستان اسلامشهر گفت: در موضوع سلب آسایش و آرامش شهروندان دادستانی و مجموعه انتظامی اسلامشهر کوچک‌ترین مماشاتی نخواهند داشت.

حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان ٨ سال دفاع مقدس در دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بر مسئولین است که در راستای پاسداشت ارزش‌ها بیش از گذشته بکوشند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر بیان داشت: دادستانی اسلامشهر اقدامات پیشگیرانه ای در راستای وقوع جرایم احتمالی را همواره دستور کار قرار دارد و در راستای تداوم آرامش و حفظ امنیت در فضای عمومی شهرستان اسلامشهر با مشارکت فعالانه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، تلاش‌های سازنده‌ای داشته است.

وی گفت: در موضوع برخی ناهنجاری‌های اجتماعی خصوصاً در موضوع سلب آسایش و آرامش شهروندان که بعضاً افرادی هنجار شکن اقدام به هنجارشکنی می‌کنند، دادستانی و مجموعه انتظامی شهرستان اسلامشهر کوچک‌ترین مماشاتی به عمل نخواهند آورد، کما اینکه در خصوص حادثه اخیر نزاع در باغ فیض، در کوتاه‌ترین زمان اراذل و اوباش این حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام قضائی اسلامشهر با اشاره به حساسیت مجموعه قضائی این شهرستان به موضوع ناهنجاری‌های اجتماعی نیز گفت: در موضوع سارقین و معتادین متجاهر نیز اقدامات پیشگیرانه در خصوص این دو عارضه اجتماعی دستور کار جدی دستگاه قضائی و مجموعه انتظامی و دستگاه‌های مرتبط قرار دارد.

معاون دادستان اسلامشهر همچنین در خصوص برخی ناهنجاری‌های شهری که به افزایش چالش‌های شهری و گلایه مندی شهروندان می‌انجامد بر لزوم ورود مسئولانه و فعالانه مسئولین امر به این موضوع و برطرف نمودن دغدغه‌های شهری نیز تاکید به عمل آورد.

معاون دادستان اسلامشهر در پاسخ به این سوال که دیدگاه مجموعه قضائی شهرستان اسلامشهر در حمایت از فعالان رسانه دغدغه مند چیست، گفت: قطعاً فعالان رسانه حلقه واسط مردم و مسئولین می‌باشند که و تلاش‌های دلسوزانه رسانه‌ها در پیشبرد امور و انتقال دغدغه‌ها و مشکلات به مسئولین می‌تواند در گره گشایی از مشکلات بسیار با اهمیت است.