یزد- همزمان با هفته دفاع مقدس، برترین‌های جشنواره مالک اشتر در مراسمی در بهاباد مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر در شهرستان بهاباد با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزار و از رتبه‌های برتر جشنواره مالک اشتر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: شخصیت مالک اشتر می‌تواند الگویی برای همه سربازان ولایت باشد که پا در رکاب ولایت برای دفاع از دین و کیان اسلامی فداکاری می‌کنند.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا فرهمند بیان کرد: مالک اشتر دشمن شناس و استوار در حراست و دفاع از اسلام بود و قلبی مهربان داشت و همواره در راستای سعادت و نیک‌بختی مردم تلاش می کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر، حفظ وحدت رویه در برگزاری جشنواره‌ها از طریق فرآیندهای ارزیابی، سنجش عملکرد سازمانی، معرفی تمامی سازمان ها برای حرکت های جهادی انقلابی، ارتقای سطح آگهی و ارزیابی سنجش سازمانی، تقویت فرهنگ پاسداری است.

فرهمند تصریح کرد: حضور مالک اشتر باعث امید در جبهه حق و نومیدی در جبهه باطل می‌شد و دارای قوه هوشمندی بالا و بصیرتی فوق العاده بود طوری که در مذاکره با دشمن، فریب نمی‌خورد و تمام تلاشش در جهتی بود که جایگاه ولایت آسیب نبیند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد ادامه داد: توکل به خداوند متعال، عمل صالح، تفکر ولایی و جهادی و در کنار مردم بودن رموز موفقیت سپاه و بسیج است و منطق سپاه در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است.

وی با تشریح برکات جشنواره مالک اشتر سپاه بیان کرد: جشنواره مالک اشتر که مزین به چهره درخشان و بزرگ اسلام و یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین (ع) است، نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شبانه روزی در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند.

دراین جشنواره از رده‌های برتر بسیج و پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر، خاطره گویی، پخش سرود و کلیپ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.