سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام پنج ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: در مهمترین رویداد، امنیت مردم در حادثه انفجار کارخانه گرمسار برقرار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه امروز پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این راستا ۹ نفر دستگیر و ۲۰ هکتار زمین رفع تصرف شد.

وی بابیان اینکه در مهمترین رویداد غروب دوشنبه در پی انفجار یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی گرمسار نیروهای انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند، افزود: با حضور مأموران نظم و امنیت محل حادثه برقرار و دستور همکاری با دستگاه‌های امدادی و استانداری به فرمانده انتظامی گرمسار صادر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه هفت حفار غیر مجاز داخل منزل قدیمی و خالی از سکنه در شهر سرخه دستگیر شدند، ابراز داشت: از متهمان ادوات حفاری به همراه یک دستگاه گنج یاب کشف شد.

موقوفه‌ای بابیان اینکه سارق محتویات خودرو در دامغان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم ۵۰ ساله دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر به انجام هفت فقره سرقت محتویات خودرو در دامغان اعتراف کرده است.

وی از رفع تصرف ۲۰ هکتار اراضی ملی کشاورزی به ارزش چهار هزار میلیارد ریال در منطقه درازگاه مهدی‌شهر خبر داد و افزود: با همکاری دستگاه قضا و اداره جهاد کشاورزی این زمین به اراضی ملی بازگشت.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ظروف چینی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از کامیونت عبوری حوزه شاهرود خبر داد و اضافه کرد: پرونده راننده که از مشهد به تهران در حرکت بود، تکمیل و به مراجع قضائی ارجاع یافت.