شیراز- هفته سوم رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های ایران با پیروزی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی برابر تیم نفت و گاز گچساران و تساوی تیم شهر راز شیراز برابر شهرداری نوشهر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران با پیروزی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی برابر تیم نفت و گاز گچساران و تساوی تیم شهر راز شیراز برابر شهرداری نوشهر پایان یافت.

در هفته سوم لیگ دسته یک، تیم فجر شهید سپاسی شیراز میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که این بازی را با یک گل پیروز شدند تا سومین برد پی در پی فجری‌ها رقم بخورد و به صدر جدول صعود کنند.

تنها گل تیم فجر را یوسف کی شمس به ثمر رساند.

همچنین تیم فوتبال شهر راز شیراز میزبان تیم فوتبال شهرداری نوشهر بود که این مسابقه با نتیجه یک بر یک پایان یافت تا تیم شهرداری نوشهر که تازه به لیگ دسته یک صعود کرده با یک امتیاز شیراز را ترک کند.

تک گل تیم شهر راز را احسان محروقی و گل تیم شهرداری نوشهر را شهاب یاری مدافع شهر راز که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، به ثمر رساند.

با پایان یافتن هفته سوم این مسابقات تیم فجر شهید سپاسی با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم پیکان تهران با هفت امتیاز دوم شد و صنعت نفت آبادان هم با هفت امتیاز در جای سوم قرار گرفت.

همچنین تیم شهرراز با این تساوی با پنج امتیاز در مکان پنجم ایستاد و شهرداری نوشهر هم با چهار امتیاز هشتم شد.