بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تیم سفیران حمایت‌های روانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر برای اعزام به محل حادثه طبس اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید ریاست جمعیت هلال احمر و ریاست سازمان جوانان مبنی بر ارائه همه جانبه خدمات به حادثه دیدگان اظهار کرد: استان بوشهر با فراخوان تیم سحر آماده اعزام جهت ارائه خدمات حمایت‌های روانی به حادثه دیدگان و خانواده‌های متأثر از این حادثه است.

وی ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس تصریح کرد: سازمان جوانان با بهره گیری از پتانسیل موجود در اعضا، تیم حمایت‌های روانی تحت عنوان تیم سحر را دارا است که در زمان بروز حوادث برای ارائه خدمات حمایت‌های روانی در محل حضور پیدا کرده و به ارائه خدمات می‌پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: پس از بروز این حادثه و اعلام آمادگی به تیم‌ها، استان بوشهر نیز تیم سحر خود را جهت حضور در محل حادثه به حالت آماده باش در آورده است.

وی گفت: ارائه حمایت‌های روانی و اجتماعی، تأمین بهداشت (روحی و جسمی) آسیب دیدگان در حوادث از خدمات تیم‌های سحر سازمان جوانان است.

تیم سحر «سفیران حمایت‌های روانی» سازمان جوانان با هدف جلوگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی و همچنین کاهش آثار ناشی از حوادث در زمان اضطراری در خدمت آسیب دیدگان هستند.