یزد- فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه دفاع مقدس راهبردهای دشمنان را شکست داد و شکوه امپراطوری‌های غرب و شرق را شکست، گفت: دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین زارع کمالی در همایش یاران خمینی(ره) که با حضور پیشکسوتان جبهه و جنگ و مسئولان شهرستان بهاباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 4 هزار شهید استان، سومین شهید محراب آیت الله صدوقی، شهید خدمت آیت الله رئیسی و شهدای اخیر استان و نیز فرماندهان شهید سپاه الغدیر استان و 156 شهید شهرستان بهاباد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس افزود: لازم است این همایش‌ها برگزار و قهرمانان دوران دفاع مقدس تکریم شوند تا ارزش‌های دفاع مقدس به نسلی که جنگ را ندیده‌اند، منتقل شود.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به اینکه مردم ایران همواره ثابت کردند که در برابر متجاوزان ایستادند و اجازه هیچ‌گونه عرض اندامی به دشمنان نمی‌دهند، گفت: دفاع مقدس نشان داد مردم ایران در برابر ظلم تحت هر شرایطی ایستادگی می‌کنند و قدمی پا پس نمی‌کشند و علیرغم اینکه باطل دارای تجهیزات باشد اما حق همیشه پیروز است.

فرمانده سپاه الغدیریزد با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی و اسرائیل به لبنان، فلسطین وغزه گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول است و نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد، رژیم کودک‌کش صهیونیستی تا زمانی که سربازان امام راحل زنده‌اند، نخواهند گذاشت رژیم صهیونیستی به اهداف خود دست پیدا کند، چرا که تا زمان ظهور منجی عالم بشریت، دانش‌آموختگان مکتب امام خمینی(ره) و سربازان ولی فقیه از مظلوم دفاع جانانه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نقش ما در یادآوری و تبیین این دوران برای نسل‌های آینده بسیار مهم و ضروری است، افزود: دفاع مقدس باید به درستی تفسیر و گسترش یابد تا نسل‌های آینده از آن بهره‌مند شوند.

زارع کمالی حماسه‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در دفاع مقدس را جزو برگ‌های زرین و شکوهنمد در تاریخ کشور عنوان کرد و گفت: در حال حاضر همه نیروهای نظامی در آمادگی کامل برای جانفشانی در راه نظام و کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس ملت ایران قاعده‌ها و راهبردهای دشمنان را شکست داد و شکوه امپراطوری‌های غرب و شرق را خرد کرد و ملت ایران با روحیه عاشورایی در نابرابرترین جنگ تحمیلی، حماسه‌های بزرگی خلق کردند، گفت: پیامدها و دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی باید تقویت شده و در همه بخش‌ها نهادینه شود.

همایش یاران خمینی (ره) به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه الغدیر، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد و جمعی از مسئولان، رزمندگان و پیشکسوتان جبهه و جنگ درسالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزار شد.