خرم‌آباد - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از مشارکت این اداره کل در اجرای طرح «۴۰ هزار حافظ ۴۰ هزار شهید» در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی صبح امروز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح «۴۰ هزار حافظ ۴۰ هزار شهید» ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و دفاع مقدس با اشاره به این طرح، اظهار داشت: کتاب راهنمای تمامی این جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌ها، قرآن بوده و هدف از اجرای این طرح نیز جلوه‎گری فرهنگ شهادت در راه قرآن است.

وی با ابراز خرسندی از اجرای طرح مذکور به نیابت از شهدا، گفت: در همین راستا اداره کل بنیاد شهید استان آمادگی دارد که در تمام برنامه‌های مربوط به این طرح همکاری و مشارکت داشته باشد؛ چراکه به‌عنوان یک یادگار معنوی باقی خواهند ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه در بنیاد شهید استان برگزاری محافل قرآنی و حفظ این کتاب آسمانی در دستور کار قرار دارد، افزود: در همین راستا شورای قرآنی را در اداره کل تشکیل دادیم و می‌توانیم برای همکاری در اجرای این طرح نیز به‌خوبی برنامه‎ریزی کرده و روی آن مانور دهیم.

هاشمی با اشاره به فعالیت حسینیه‌ها و مؤسسات قرآنی توسط خانواده شهدا و ایثارگران در استان، گفت: در راستای اجرای طرح می‌توان از ظرفیت این محافل استفاده کرد و آنها را به این سمت سوق داد.

وی بر هم‌افزایی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: قطعاً کارهای بزرگ‌تر و مؤثرتری با مشارکت این دو ارگان انجام خواهد شد.