معاون امور راهبردی رییس جمهور گفت: ‏‏بیاییم یک بار و برای همیشه در یک «وفاق ملی» روایت خطرناک و دروغین امنیتی سازی اسرائیل از ایران و مقاومت را نابود کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد ظریف در ایکس نوشت: پزشکیان مستدل‌ترین دفاع از مقاومت مردم فلسطین، لبنان و یمن را در نیویورک بیان کردند و با صریح‌ترین عبارات، جنایات رژیم اسرائیل و برخورد دوگانه کشورهای غربی با موضوعاتی همچون تسلیحات، جنگ و حقوق بشر را افشا نمودند و نشان دادند که این اسرائیل نسل‌کش است که متجاوز، دارندهٔ سلاح هسته‌ای و تهدید منطقه و جهان بوده و بر بنیاد ترور و آپارتاید شکل گرفته و تداوم یافته است، نه ایران که مدافع قربانیانِ اشغال و نسل‌کشی، منادی صلح و مطالبه‌گرِ خلع سلاح هسته‌ای در منطقه و جهان است.

وی گفت: ‏در دام روایت‌سازانی که ۷۰ سال است چهره‌ای وارونه از منطقه ما ساخته‌اند نیفتیم و به جای رسانه‌های صهیونیستی به خدمتگزاران خود اعتماد کنیم.
‏ امروز مردم جهان پس از مشاهده یازده ماه نسل کشی رژیم اسرائیل، آماده دریدن پرده‌های دروغ و وارونه‌سازی روایت صهیونیستی از ایران و منطقه هستند.
‏همان‌گونه که رهبری فرزانه در پیام تاریخی خود به دانشجویان آمریکایی بیان فرمودند، «شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید.

ظریف افزود: ‏منطق دکتر پزشکیان نیز به این جریان «در طرف درست تاریخ» کمک می‌کند و برای همین است که رسانه‌ای که بازگوکننده مواضع صهیونیست‌ها بوده است به آن می‌تازد.

معاون امور راهبردی رئیس جمهور گفت: ‏بیاییم یک بار و برای همیشه در یک «وفاق ملی» روایت خطرناک و دروغین امنیتی سازی اسرائیل از ایران و مقاومت را نابود کنیم.