در حملات موشکی شدید حزب الله لبنان به کریات شمونه آتش سوزی‌های گسترده‌ای به راه افتاده است. در الجلیل نیز ۹ صهیونیست مجروح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در نتیجه حملات موشکی حزب الله لبنان در الجلیل ۹ صهیونیست مجروح شده‌اند که به مرکز پزشکی الجلیل انتقال داده شده اند.

این رسانه‌ها تاکید دارند که آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیستی سده ایلان و کفار نهر اردن و ایلانیا و کفرکما و جفعات آونی و هودیون به صدا درآمده است. صدای آژیرهای خطر همچنین در مناطق سنیر و دفنا نیز به گوش می‌رسد.

رئیس شهرک صهیونیستی المطلة نیز ابراز داشت که از زمان آغاز جنگ در این منطقه تاکنون بیش از ۳۰۰ منزل در نتیجه حملات حزب الله دچار خسارت شده است.

ساعتی پیش نیروهای حزب الله لبنان با بیش از ۵۰ موشک، شهرک صهیونیستی کریات شمونه را هدف قرار دادند. در این شهرک در نتیجه حملات موشکی حزب الله لبنان آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای به راه افتاده است. ۵ تیم آتش نشانی برای اطفای آتش سوزی در این منطقه آغاز وارد عمل شده اند.

انبارهای مربوط به شهرداری کریات شمونه در این حملات موشکی به صورت مستقیم هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های صهیونیست همچنین تصاویری از فرار نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در پی شنیده شدن صدای آژیرهای خطر در کریات شمونه را منتشر کردند.

رسانه‌های صهیونیستی، شهر صفد در شمال سرزمین‌های اشغالی را نیز کاملاً خالی از سکنه اعلام و تاکید کردند که تمامی کسب و کارها در این شهر متوقف شده است.