بجنورد_ مشاور مدیرعامل در امور فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه امکان افزایش پرواز در فردوگاه بجنورد وجود دارد، گفت: شرکت فرودگاه‌های کشور برای تحقق این موضوع کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین آجیلیان صبح سه‌شنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی، که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، فرودگاه بجنورد را توسعه یافته دانست و گفت: فرودگاه بجنورد توسعه یافته و در سطح کشور هم از منظر شرکت فرودگاه‌های کشور به جایگاه مطلوبی رسیده است به طوری که بزرگترین طول باند کشور را در این فرودگاه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ۵۶ فرودگاه در سطح کشور داریم، افزود: یکی از سیاست‌های ما توزیع عادلانه پروازها است که این اتفاق تاکنون رخ داده است.

مشاور مدیرعامل در امور فرودگاه‌های کشور با تاکید بر اینکه نگاه تخصصی باید به این مجموعه داشت، تصریح کرد: نگاه سیاسی به فرودگاه‌ها روند اقدامات را کند خواهد کرد.

آجیلیان تصریح داشت: برقراری پرواز با مدیر فرودگاه نیست بلکه تابع ناوگان هوایی است اما گسترش فعالیت‌های فرودگاه در سال‌جاری به خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه توپوگرافی منطقه بجنورد خاص است لذا با نگاه تخصصی تمام دستگاه‌های اجرایی می‌توان شاهد توسعه این مجموعه بود.

وی با اشاره به اینکه امکان افزایش پرواز در فرودگاه بجنورد وجود دارد، گفت: شرکت فرودگاه‌های کشور برای تحقق این موضوع به خراسان شمالی کمک خواهد کرد.