اهواز - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: وقتی آمادگی جسمانی در استان با توجه به اینکه مدت زیادی از تشکیل آن نگذشته بالغ بر ۱۵ هزار نفر بیمه شده دارد یعنی پویا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست تخصصی نواب رئیس هیأت‌های ورزشی خوزستان بیان کرد: معاون ورزش بانوان کشور با حضور چندباره خود به استان خوزستان نشان دادند که این استان در حوزه ورزش چه میزان برایشان اهمیت دارد و بنده از ایشان بابت حمایت‌هایشان قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم نگاه یک مادر به مقوله ورزش بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: صرفاً صحبت ما مسائل قهرمانی نیست بلکه یک الگو کوچک شده از زندگی را بچه‌ها در ورزش تجربه می‌کنند. حس کار تیمی، بردن و باختن، به داور پناه بردن برای اختلافاتی که گاهی به وجود می‌آید، همه اینها در زندگی ما وجود دارد که در ورزش به خوبی می‌توان تجربه شأن کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: متأسفانه با کوچک‌ترین مشکل اقتصادی که پیش می‌آید ورزش را از سبد خانوار حذف می‌کنیم در صورتی که ما باید خود و فرزندانمان را به ورزش کردن متعهد بدانیم و اگر یک مادر خانواده با همه مشکلاتی که وجود دارد، بتواند بچه‌ها را به این سمت هدایت کند بسیار خوب است.

بنی تمیم با اعلام اینکه افزایش قابل توجه تعداد بیمه شده‌ها نشان از آن دارد که رشته‌های مختلف ورزشی در حال تلاش هستند، عنوان کرد: در جلسه اخیر که با هیأت‌های ورزشی داشتیم مطرح کردم یکی از شاخص‌هایی که نشان دهنده فعال بودن هیأت‌ها بیمه ورزشی است. وقتی آمادگی جسمانی با توجه به اینکه مدت زیادی از تشکیل آن نگذشته بالغ بر ۱۵ هزار نفر بیمه شده دارد یعنی پویا است.

وی اضافه کرد: زمانی که در اسکیت و دوچرخه سواری ملی پوش بانو داریم، تیم‌های بسکتبال و والیبال، فوتسال و فوتبال در حال تلاش هستند پویایی بانوان در ورزش را می‌رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه در حوزه ورزش تلاش‌های بسیاری داشته‌ایم، اظهار کرد: در جلسات شورای ورزش بخش بانوان برای ما بسیار مهم است؛ ۲ پارک ویژه بانوان وجود داشته که با پیگیری‌های استاندار و معاون بانوان استانداری پارک‌ها توسط شهرداری به چرخه برگردانده شد.

بنی تمیم بیان کرد: در خصوص حمایت از تیم‌ها مصوباتی داشتیم که نصفه انجام شده است، شرایط کشور باعث شد برخی مصوبات اجرایی نشود اما امیدواریم در ادامه مصوبات خوبی که برای ورزش استان داشته‌ایم، خصوصاً حمایت از حدود ۱۵ تیم برای ورزش آقایان و به همین میزان برای ورزش بانوان وجود داشته که در طرح آمایش استان جز اولویت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه بسکتبال ۲ سال پرچالش را داشته، افزود: حدود هفت ماه است که آرامش بسیار خوبی در این هیأت حاکم و مسابقاتشان برگزار شده، اکنون در دزفول میزبان اردوی تیم ملی در این رشته هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تخصصی نواب رئیس هیأت‌های ورزشی خوزستان با حضور معاونت ورزش بانوان کشور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، و معاون ورزش بانوان خوزستان برگزار شد.