نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم مسیر رئیس جمهور شهید را در سازمان ملل ادامه دهد و صدای مظلومان را به گوش جهانیان برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۳ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: امروز رژیم صهیونیستی که سگ هار است، زنجیر پاره کرده است و افراد مظلوم زیادی را به شهادت رسانده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا امروز حکام عالم اسلام مرده اند که ندائی از آنها شنیده نمی‌شود؟ از رئیس‌جمهور تقاضا داریم در مجامع عمومی جهان ندای مظلومان باشد، طبق آخرین وصیت ولی متقیان باید صدای مظلومان را به جهان برسانیم. رئیس جمهور باید اعلام کند ما پیرو امام هستیم و تا پیاده کردن اهداف اسلام در جهان و از بین بردن فقر و گرسنگی و مبارزه با شرک و کفر هستیم.

وی ادامه داد: ما تصمیم داریم پرچم لا اله الّا اللّه را در قله‌های رفیع به اهتزار در بیاوریم، ریاست جمهوری خود را مکتب امامی می‌داند که در دفاع از فلسطین و شیعیان جهان حامی مردمان مظلوم است، از تریبون‌های سازمان ملل باید این مسئله را مطرح کند.

وی بیان کرد: امروز چشم مظلومان به ام‌القرای جهان اسلام است. لازم است ندای مظلومان را به جهانیان برسانیم. صهیونیست هیچ گاه سلاح را بر زمین نمی‌گذارد، ماهیت رژیم صهیونیستی جنایت است. از رئیس جمهور می‌خواهیم نطق و مسیر رئیسی رئیس جمهور شهید را در سازمان ملل ادامه دهد و صدای مظلومان را به گوش عالمیان برساند.