نایب رئیس مجلس با اشاره به وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی سکوت کرده‌اند و پشتیبان رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درباره حادثه طبس و اتفاقی که برای معدنکاران رخ داد، لازم است اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گزارش کاملی را از اتفاقاتی که افتاده است با بررسی و آسیب شناسی آماده کنند و به مجلس ارائه دهند تا در صحن مجلس قرائت شود.

وی بیان کرد: همچنین شاهد وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان هستیم که البته ما از این رژیم نباید توقع بیشتری داشته باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشورهای اروپایی و آمریکا نیز امروز سکوت کرده‌اند و پشتیبان رژیم صهیونیستی هستند. برخی از کشورهای مرتجع منطقه باید در این مورد تصمیم‌گیری کنند. مجلس هم یک بیانیه‌ای تهیه کرده که احتمالاً فردا در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

وی افزود: از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌خواهم ضمن رصد این موضوع، گزارش کاملی از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی آماده کنند تا ما بتوانیم در یک جلسه غیرعلنی یا به صورت دیگری این گزارش را در اختیار نمایندگان قرار دهیم تا آنان هم بتوانند پاسخ‌های لازم را به مردم دهند.