فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در جمع مردم شهر ونکوور کانادا اکران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصرالهی که به تازگی به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۵ معرفی شده است، ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (جمعه ۳۰ شهریور) با حضور مارال بنی آدم بازیگر نقش اصلی فیلم و مخاطبان ایرانی ساکن این کشور، با نمایش در سالن جواد موفقیان شهر ونکوور کانادا اکران خود را در این کشور آغاز کرد.

مارال بنی آدم در حاشیه این اکران در شهر ونکوور کانادا با حضور روی سن ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: ممنونم که در این اکران حضور پیدا کردید، همچنین ممنون از پخش کننده محترم فیلم برای هماهنگی این برنامه که توانستند برای اولین بار همزمان با اکران در کشور ایران، شرایط نمایش آن را در کشور کانادا فراهم کنند. خوشحالم که «در آغوش درخت» را می توانیم اینجا کنار هم ببینیم، چون من نتوانستم در زمان اکران فیلم در ایران باشم.

وی بیان کرد: این فیلم سینمایی در ستایش خانواده توسط بابک خواجه پاشا در شهر ارومیه ساخته شده است.

«در آغوش درخت» به دلیل استقبال در کشور کانادا، در ادامه اکران بین المللی خود در تاریخ ۱۸ اکتبر برای بار دوم در شهر ونکوور و همچنین نمایش های دیگری در تورنتو در ۱۲ اکتبر و مونترال در ۱۳ اکتبر خواهد داشت.

این فیلم سینمایی تاکنون موفق به جذب بیش از ۱۰۰ هزار مخاطب و فروشی نزدیک به پنج و نیم میلیارد تومانی در سینماهای ایران شده‌است. این اثر همچنین در جشنواره‌های جهانی مختلفی از جمله جشنواره شانگهای کشور چین، جشنواره کازان روسیه، زوریخ کشور سوئیس و شارجه کشور امارات نیز حضور داشته است.